Alphense Boys houdt tweemaal per jaar een Algemene Vergadering. Tijdens de voorjaarsvergadering (mei/juni) wordt de begroting voor het volgende seizoen gepresenteerd en vastgesteld. Tijdens de najaarsvergadering (november/december) wordt de Jaarrekening over het vorige seizoen toegelicht en vastgesteld. Uiteraard staan meer onderwerpen op de agenda. Leden mogen ook zelf agendapunten indienen. Dit kan alleen schriftelijk, via de mail (secretaris@alphenseboys.nl).
De uitnodiging voor de Algemene Vergadering wordt uiterlijk twee weken van tevoren gemaild naar het mailadres dat in Sportlink bekend is.
Het bestuur van Alphense Boys nodigt u uit voor de Algemene Vergadering op maandag 9 december 2024 a.s. aanvang 20.00 uur. Plaats van handeling is ons clubhuis aan de Sportlaan 2 te Alphen aan den Rijn. De relevante vergaderstukken liggen daar vanaf 9 december 2024 19.00 uur ter inzage.
De voorlopige agenda ziet er als volgt uit:
Graag tot ziens op 9 december!
Namens het bestuur,
Gerard Haverkamp
secretaris@alphenseboys.nl
Toelichting bij punt 7 – Aanpassingen in het huishoudelijk reglement
Tijdens de AV van 30 oktober 2023 is het concept HHR gepresenteerd en met de leden besproken. Toen werden enkele opmerkingen gemaakt, waarover toen is afgesproken dat die door de werkgroep zouden worden besproken. In deze vergadering bespreken we het voorstel van de werkgroep om de genoemde artikelen aan te passen. Een document met de voorgestelde wijzigingen ligt maandag 9 december vanaf 19.00 uur ter inzage. In de vergadering wordt een toelichting gegeven, waarna het huishoudelijk reglement kan worden vastgesteld.
Toelichting bij punt 9 – Bestuurszaken
* Ingeval er meer kandidaten zijn voor een bestuursfunctie, voorgesteld door hetzij het bestuur, dan wel door de leden, wordt schriftelijk gestemd over de personen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het bestuur en/of de statuten raadplegen.
Bezoekadres
Alphense Boys
Sportlaan 2
2406 LD ALPHEN AAN DEN RIJN
Contact
Clubhuis: (0172) 492774
Mail: info@alphenseboys.nl